♥♥Lebaran ukhwah♥♥

Eh tension Jugak le...!!!tOlong!!

Tuesday, January 12, 2010

adoi!apa boleh buat.Pening kepala Den dok mikirkan angkara tangan siapa yang lakukan.Di awal pagi teman keluar untuk menghirup udara yang segar bugar bagi menghilangkan rasa mengantuk.Al-maklumlah bila dah pagi, mata akan menjadi kuyun y Nthen mula la nak cari katil.Adoi.begi tulah gayanya.Tetiba teman teringat yang pakaian yang dijemur tak diangkat lagi.Kelam kabut la p angkat.Tetiba kat ampaian ada hanger saje.Teman pun rasa pelik la.Baju mano pulak tak de ni.Jenuh teman memikirkan.

Tetiba bila dibilangkan baju sejuk(sweter) teman, ada yang tidak cukup.Apa lagi!Terus p tengok balik la ada ke baju jatuh ke, org salah jemur kat tempat lain ke, tetapi tiada nampaknya memang tiada rezeki kata kawan sebilik teman.Swetenya pun nak kate mahal tak tahulah tapi erti dan kisah disebalik pemberian tu memang mempunyai 1001 kisah.Amboi macam hikayat la pulak.Baju tu memang teman sayang sangat.Banyak kisah di sebalik baju tuh.Usia baju tu baru 3 bulan.Baru sangat la.Kalu baby la,dok gendung lagi la kalu 3 bulan.Tak gitu?Yang sayang sangat tu sebab kawan lama yang bagi.Pemberian yang tidak disangka-sangka.Itulah pasalnya.Bila dah jadi macam tu, mula la moody.Nak pi pekan tak jadi, nak g jumpa DR. pun tak jadi, pah tu apa lagi, tarik selimut la.TAK boleh jugak teman nak tido.Dok kelip mata je dalam selimut.Semua kerja nak buat dah tak jadi semangat.Habis kawan sebilik Teman pun disoal siasat.KeSian!apakan daya.Macam hilang bini katekan..huhu..

Memang bagus la orang yang ambik.Baik lagi la sebab die ambil baju tu, hanger die tinggal.Baik lagi la.Mujurlah tak amik semuanya sekali.Klau tak, mesti tak cam pun.Mungkin ada hikmah di sebalik perkara ni.Pasal apa.Teman pening memikirkan.Mungkin banyak dosa lagi dengan Rabbul 'Alamin.Lagi pun semua makhluk, DIE yang empunya.So papepun kene cuba terima sebagai ujian.Yang boleh, doa jela agar tuan yang ambil sweter tu, terbuka hati nak pulang
balik.Amin..Yang tinggal hanya gambar je la.Memang mahal la gambar tu bagi teman.kate orang boleh buat angau.haha..Biasalah barang yang disayangi..Kalu korang terjumpa ke boleh la serahkan kepada pihak polis n suruh polis tu bagi kat teman..hehehe

p/s:teman tu maknanya saya..



.

No comments:

There was an error in this gadget
 

♥AsmaulHusa♥

ღ♥HijRiahღ♥

♥Malaysia♥

~Kehidupan~

ღ♥UsRah Jannatiღ♥

Blogger news

Blogroll

get this widget here

Most Reading

Gambar renungan

Total Pageviews