♥♥Lebaran ukhwah♥♥

Tanah Rakyat Palestin Tergadai

Thursday, March 25, 2010


Khamis, 25/03/2010 – Setiausaha kerajaan Zionis membayangkan bahawa Perdana Menterinya, Benjamin Netanyahu berazam akan mengisytiharkan beberapa projek pembinaan penempatan baru di seluruh bandar al-Quds dan Tebing Barat, sekembalinya dari lawatan yang sedang dilakukannya ke Amerika Syarikat.

Tzvi Hauzer berkata dalam satu temubual dengan radio Zionis pada hari Selasa (23/3): “Secara khusus ia berkait rapat dengan masalah masa mengisytiharkan projek-projek penempatan tersebut, kerana keputusan dibuat sebelum ini untuk mengubah dan menangguhkan masa pengisytiharan seperti ini sehingga berbetulan dengan lawatan Perdana Menteri ke Amerika Syarikat.

Beliau juga menegaskan dalam kenyataannya bahawa tidak berlaku perubahan pada polisi pembinaan penempatan yang dijalankan oleh Israel di bandar al-Quds. Cuma kerajaan Israel tidak berniat untuk terlibat dalam pertembungan yang boleh dielakkan dan ia tidak mahu mengisytiharkan projek-projek pembinaan penempatan baru berbetulan dengan lawatan Netanyahu sebagai mempersendakan Washington.

Ayuh sahabat, bersamalah kita berjuang dan membantu saudara kita di sana.Mereka mengharapkan bantuan dari kita.Sama-samalah kita berdoa agar Allah membantu mereka...

sumber : http://palestinkini.info/

No comments:

 

♥AsmaulHusa♥

ღ♥HijRiahღ♥

♥Malaysia♥

~Kehidupan~

ღ♥UsRah Jannatiღ♥

Most Reading

Gambar renungan

free counters

Total Pageviews