♥♥Lebaran ukhwah♥♥

Nak dengar Radio Malaysia?

Saturday, December 12, 2009


Nak kongsi satu software ni..

Macam2 stesen radio ada dalam software ni..kalau tak silap ada 63 stesen radio.. Hanya klik jer untuk tukar stesen .. radio ikim pun ada selain stesen2 yg lain termasuk stesen radio negeri ..
Sebelum install baca read me dulu..tak payah la kalian dok dengar dari webside dorang...guna yang ni je...senang...tambah-tambah kepada anak perantauan...IKIM pun best jugak taw...nak taw trai la...

Mudah jer install@muat turun di sini

selamat mencuba....dan dikesempatan ini ana ingin menyampaikan Salam Takziah Salam takziah dariku kepada keluarga

No comments:

There was an error in this gadget
 

♥AsmaulHusa♥

ღ♥HijRiahღ♥

♥Malaysia♥

~Kehidupan~

ღ♥UsRah Jannatiღ♥

Blogger news

Blogroll

get this widget here

Most Reading

Gambar renungan

Total Pageviews