♥♥Lebaran ukhwah♥♥

apa Nak Jadi..Malu-malu betoi...

Tuesday, December 1, 2009






Hari ni memang hari yang paling bermakna bagi ku..kome nak taw ke pasal apa..haha..demo suh kita jadi mc..Kawe pun terima la.Ingatkan utk sek sek kawe jah..Bila sampai pagi hari baru teman mendapat maklumat yang seluruh anak kelantan disini hadir menyertai.Aiyo..lagi tabah naleng la kawe pun...Scrip pun buat ala adar la..Memang masa suntuk giler .Tak dan nak prepair.,haha.,memng naleng tahap tinggi.

Sampai je kat dewan tu,lagi la tambah cuak kawenyo pon..Dan dan la prepair nak bace..huhu..memang tak patut diamalkan la 'hero tok gaduh'.Bahaya betul.Apa lagi time majlis dah mula,tambah sejuk la tangan kawe ni.Kalah musim sejuk kat sni.Haha..Yang sedihnya,disebabkan terlalu naling,ayat al-quran pada permulaan majlis salah dibacekan.Astaqfirullah..Semua gara-gara naling loni..time berucap tu pulak sokmo la air liur habis.Habis la sebutan sekat-sekat.Memang mengaibkan.Malu tu memang malu sgt la tapi tak kan nak tukar mc lain..Katenye orang sape suh amik n terima jadi mc.kan?

Yang kesiannya nama ydp pun salah sebut.Ya Allah memang naling sangat latu.Mgkin sbb ramai orang xknal n besar-besar pangkatnya.rasa tak boeh lagi nak jadi mc majlis besar pah ni.Mungkin banyak la pengajaran yang baguz utk ku amik buat kayu ukur.rkatonyo ore budak nak naik tangga kene pimpin...Mujo la tak de gewe lagi..Haahaha..kalu tak, mmg mintk talak dah..hahuah..gurau malam skali skalo.Tapi memang tak dpt nafikan lansung xde kecacatan selama kawe jd mc..Ampun dan maaf buat Ydp KMKJ khususnya,penceramah jemputan,saudara Ihsan fadli dan seluruh warga KMKJ yg hadir.Ampun dan maaf diucapkan sekali lagi.mungkin demo nok nasihat ko kritikan ko cadangan ko kawe boleh jah.Lebih kurang post motem la..coment la kat bawah ke,kat shout box atau pun email terus..boleh blako..memang ini yang kawe harapkan bagi membina diri yang masih mentah ini.Ampun maaf diucapkan sekali lagi.Semoga antum dapat mengeratkan ukhwah smua dan doakn agar benda ni tak blaku n lebih baik selepas ni..kat sni ada la skit gambar yang sempat dirakam dengan kamera burukku...
Ni la gambar tiko nasyid kat pentas...tengah syok2 dengar lagu...pop!mic pulak rosak...kacau betul...mujo lah smua semangat lagi...ye la dah make due pinggan gak mane tok semangat...


Artis jemputan daripada mu'tah...memang mantap...tahniah...

Ni pulak video die....memang syok la...


semoga kalian terhibur dan bagi la coment skit ye....


3 comments:

السيرو~نور شيايرا شازانياي بت مذني~ said...

salam ziarah...
nice blog!
teruskan thabat dan istiqomah..
terus bangkit bersama Islam!!

Aragorn said...

haha...xpo2
teruskan prjuangan jdi m.c pahni..berbakat doh tuh lst minit pong leh cool jah kawe tgk..:D

-jung jago pitih kmkj-

Aragorn said...

haha...xpo2
teruskan prjuangan jdi m.c pahni..berbakat doh tuh lst minit pong leh cool jah kawe tgk..:D

-jung jago pitih kmkj-

There was an error in this gadget
 

♥AsmaulHusa♥

ღ♥HijRiahღ♥

♥Malaysia♥

~Kehidupan~

ღ♥UsRah Jannatiღ♥

Blogger news

Blogroll

get this widget here

Most Reading

Gambar renungan

Total Pageviews